13 november 2009

Doft av julen



F är hos pappa denna veckan men inte är det fel att hämta henne hit om det innebär att hon får lämna dagis tidigare, får baka lussebullar med kompis och att pappan slipper hämta där och han kan hämta henne med mat i mage och nöjd?

Så jag hämtade henne bara av den anledningen, inte för att jag längtade så...
Hade lovat Katja en date igår och vi skulle baka, dock svek jag för en latte på stan med kompis så jag kände skammen och plockade dem båda tidigare och resultatet ser ni här. Hon blev min kompis igen =)

Har även gjort årets dörrkrans. Har lagt det där med barrträd på hyllan nu när jag bor här nere och i år blev det sisel och mossa.


KRAM



3 kommentarer:

  1. Jo, Katja är svårflörtad - trots lussebullar, faliikorv, godis o bus - Not!! När hon sen kom in gick luften ur o det gnälldes en del. Tack för lussebullsfrukost!

    SvaraRadera
  2. Åh så gott med lussebullar!
    Vilken fin krans, nu fick jag ännu mer känslor av att decembermånad närmar sig :)

    SvaraRadera
  3. Tack tjejen =)
    December ÄR nära...

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥