04 mars 2012

Kolbulle på gården




Isande kallt kändes det idag, mulet och blåsigt och trist men... skam den som ger sig - det är ju helg. Så efter en underbar behandling hos Magdis så startade jag upp elden och laddade Kolbullepannan. Tjejerna var engagerade och laddade då de visste att efter kolbulleätandet skulle Marshmallowgrillandet ta vid.
Kära Greker, Kär Rockn´roll kock, tjejer gjorde mig sällskap och fick sig lite lunch. Jag kunde nästan känna att jag varit ute på skotertur, pimplat lite och nu satt jag vid elden med en varm Lumumba och en kolbulle att förtära. Drömma går ju alltid =)


1 kommentar:

  1. Äntligen lov!! Här blir det också kolbullar, mashmallows och annan ute-mat. Kram på er!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥