12 mars 2012

Duktig tjej!

Jag är imponerad på lilla tjejen. Själv är jag inne på arbetsdag nio och har väl dessutom åkt på någon typ av förkylning tror jag. Jag är iaf outgrundligt trött och sliten. Lite tråkigheter på jobb som gör att jag grubblar dygnet runt och så alldeles för lite sömn.

Men idag hann jag hem och hämta tjejen för att köra henne direkt till simträningen. Efter det var Spaghetti o Köttfärssåsen redo hos kära grannar och hon fick tom lite lek med tjejerna innan det var dax för läxor.

Läsläxa och sedan Fiolläxa. Efter över 1 timma så blev det rostad macka med Nutella som belöning och vi tittade på hela "Familjen Annorlunda" - jag somnade flera gånger.... är så trött.

Jag är så stolt över tjejen! Simträning, lästräning, fiolträning!

NU vill jag sova för i morgon är det skoldag även för mig. Idag var det regelboken och prov och i morgon är det APT, Hot och Våld, information och så fordonsrepetitioner. Sedan är jag äääääntligen lite ledig.

KRAM

2 kommentarer:

  1. å då ska vi ha ett lååååångsnack på telefon!!!! =))

    SvaraRadera
  2. åh, snart ses vi! Kram på dig kompis.

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥