12 februari 2012

Lite Stiljte

Jo, jag vet. Har inte haft någon kamera med mig då jag inte köpt på mig någon ännu och då blir det mindre foton och text, bara text, är ju lite trist om det inte är djupare analyser som präntas ner. Och dem överlåter jag till andra i vår magiska bloggvärld.

Men... det har varit min jobbvecka och det innebär ju att det blir mest sova, parkera i soffan när jag kommer hem på natten framför tv och en varm macka för att varva ner och så sover man ju - om man kan och inte blir störd - en bit in på förmiddagen. Så man försvinner lite härifrån men lita på mig - jag är kvar!

Idag, nyss uppstigen och det är faktiskt snöfall ute, har nog kommit 2 cm! JÄTTEFINT! Ingen sol men skit i det - jättefint! Nu ska jag, grannen Magdis och en till tjej Calle en sväng ner på köpcentret Nova. Lite ärenden och en fika och sedan blir det badhuset och lite längder i poolen för mig och Calle. Avslut med bastu och förhoppningsvis har min dotter sedan nära till ankomst. Hon har varit med pappa i en stuga i helgen och till hennes lycka var där med hundar! =)
Kanske inte är så långt bort innan jag försöker mig på hund igen. Får jag sådana här kväll/nattpass hela tiden o varannan vecka jobba lite så skulle det ju kunna gå.... eller??? Lääääääääängtar hund! Och mest längtar jag Varga!

Ikväll nästa avsnitt av Firman. Ska försöka hålla mig från att inte ladda ner och se hela i förtid som vi gjorde med Homeland. Eller.... nja, varför egentligen?

Vad händer hos er idag?

KRAM

2 kommentarer:

  1. Idag.... Är jag lite trött efter gårdagens möhippa, inte bakis! Vi drog till skidleken en stund. Nu väntar lite hemmafix, sen en skön slapparkväll :)Kram på er

    SvaraRadera
  2. Jo,idag har det varit ett härligt vårvinterväder så vi har varit hemma på gården på fm.Barnen åkte på snöhögen och Östen gjorde ett stopp med pudersnö så när dom åkte in i det så sprutade snön och dom fick jäääättemycket i snö ansiktet. Det tyckte dom var kul och läskigt. Sedan drog dom på sej skidorna och åkte runt här. Nu är Pelle på kalas, Edvin och Östen hos kompis, Ellen åkte skidor med mormor till dom över isen, ALice sover och jag har bakat bullar o sitter o slappar o provsmakar. Snart är huset fullt igen så jag njuter in i det sista. Kvällen kommer att avslutas med duschning av 4 barn. Till middag ska vi äta....ja....????? Bullar kanske! =) Kram på dej kompis!!!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥