21 september 2011

HUR kunde jag???

Under veckan jag travade omkring i Sveriges fjällmassiv nr 1 så hände det ju betydligt större och viktigare saker hemmavid.
Gumman var hos älskade grannar i dagarna 3 och där skedde stora förändringar i en liten tjejs liv.

1. Hon bestämde sig för att äntligen klippa av "all-inclusive-bandet" runt handleden från Mallis när vi var där i juni.
2. Hon tappade tand nr 7



Jag ber om ursäkt att detta inte uppmärksammats på det sätt det givetvis bör! Det var dock en hemlighet för mig så jag själv fick upptäcka när jag kom hem. Stolt tjej som nu även dyker och simmar på simskolan!

3 kommentarer:

  1. WoW! Stora skaere för en"liten" människa...... =)
    Hälsa o krama henne från oss!!!

    SvaraRadera
  2. Oj,tryckfelsnissan var visst framme! SAKER ska det ju vara! =)

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥