30 april 2013

Jag är SÅ stolt och rörd!

Tack fina resenärer önskar jag att jag kunde säga...
Minns resan som en rolig resa och på Sthlm Central kom flera av dem fram och gav highfive, tummen upp och uppskattande ord! Jätteroligt för oss lokförare att faktiskt få positiva reaktioner när vi kör in tid som oftast orsakas av någon annan eller något annat som vi själva inte rår på.

Men tanten är stolt och rörd!

Och ja, jag ska skärpa mig och lägga in lite inlägg om livet. Men jag tappar lite sugen när jag eg inte vet om det finns någon därute som läser. Å andra sidan kan man se det som terapi... men de tankarna som jag behöver terapi för är inget man kanske vill publicera på nätet heller... nja, vad tror ni?

Ska jag lägga ner? Kram från vackert Östersund till alla därute.



Tummenupp insändare i SJ nytt!  =) 

3 kommentarer:

  1. Näe, lägg inte ner bloggen. Jag kollar dagligen. Tyvärr dålig på att kommentera men jag är ju ganska analog....ska försökta bättra mig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt med uppskattnig på detta viset!!
    Nä, lägg inte ner! Man har som glömt att kika in på bloggen på sistone när det varit så få uppdateringar, men nu får vi ju skärpa oss!!

    SvaraRadera
  3. Gött Ewa, sug åt dig - jag vet hur mycket det betyder att få höra en glad röst i högtalaren, att påminnas om att det är människor och inte maskiner som sitter där framme i styrhytten.

    Man blir liksom lite mjukare i allt det där hårda.....
    pussokram!

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥