08 juli 2012

Fillsta!

Måste bara ge dagens största ros och en eloge och värme o kramar till Fillsta som så duktigt skriver några rader. Du anar inte vad det betyder o så lite man behöver skriva för att jag ska veta att någon läser och någon tycker det är skoj.
Det är en skön terapi med en blogg, samtidigt kan den bli ett krav om man har många läsare som förväntar sig uppdateringar med spännande inredningstips, käcka bantningstips, recept, skönhetsprylar och utlottning av prylar.

Sådan är ju inte min blogg alls - den är bara rakt upp och ner! Spontan och helt efter min dagsform. Ibland - allt som oftast - sprudlar jag ju av energi och kan prata först och tänka sen, likväl blir det i ord i min blogg. Det gillar jag.



Ibland hyllar jag livet, ibland Jämtland, ibland Skåne, ibland vännerna, grannarna, dotter, jobbet... ibland är det motsatsen - dock inte så ofta tack o lov märker jag när jag scrollar genom alla mina inlägg.

Ganska bra terapi och jag kan, som med en dagbok, konstatera att mitt liv ter sig förjävla bra oavsett var jag håller hus och vad jag gör. Svackor har vi alla.

Men.... Fillsta är helt klart en av dem som VERKLIGEN gör min blogg och som kommit att bli mig mycket nära. Engagemang är krävande men när man hittar något/någon där engagemanget INTE är krävande - då är det rätt. Om det är att blogga, finna en livskamrat, en aktivitet, en vän, ett jobb, en syssla, ett måste... skit samma.



Fillsta är rätt! =) Tack snälla och tack alla ni andra som kommenterar ofta eller ibland. Det är, som jag sagt tusen gånger - NI som gör bloggen levande! NI som ger energin och viljan!



Puzz på er från ett Lund som faktiskt strålar i SOL idag - lite förvånande men jag känner igen den!

3 kommentarer:

  1. så sant så sant, Instämmer

    SvaraRadera
  2. Åhhhhh,vad glad jag blev!!! =)))

    SvaraRadera
  3. Det är du värd Fillsta, jag blir glad varje gång någon kommenterat min blogg. Ett enda ord räcker långt. Puzz på er både Oliv o Fillsta

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥