09 maj 2012

2:a dagen



Dag två på sjukskrivningen. Jag har hunnit öva på att cirkulationandas i min didgeridoo som inköptes för läääääänge sedan och då fick jag aldrig till det. Vem vet, nu kanske?
Brunch m Magdis och vinkat av Sten som hälsat på och servat - en klippa - och finfina dottern som åker med Grannar till skola nu varje morgon

Hunnit flytta lite tavlor och torka av väggarna. Nu intas soffläge igen.
Gårdagen behövdes lyftas så då stoppade Dimos min pipa och fixade mig en underbar Latte.
När jag sedan skulle duscha fick det bli platspåse på foten och stol i badkaret.... man börjar lixom bli till åren!

=)



1 kommentar:

  1. Alla sätt är bra...... Förresten, du kan gärna komma hit å vara sjukskriven o torka av väggarna här med!!! =)))

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥