05 februari 2015

Men ååååååååhhhh!!!!

Så hopplös jag blivit! Ja, säg det ni också.
Min dator har pensionerat sig och tar livet i sin egna takt nu vilket gör att jag verkligen undviker att arbeta vid min älskade dator. Bara att öppna en sida tar några minuter, ni kan tänka att ladda ner bilder. Det blir en halvdag att betala räkningar och lägga in några få saker på Tradera. Orka! ( för att använda ett ungdomligt uttryck )

Nu har jag emellertid fått lite påstötningar att min blogg är saknad. Ja, sådant är ju svårt att stå emot. Smicker går alltid hem. Roligt att det finns några därute som hänger med mig och Filippa i livet med.

Provar med omtag igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥