21 november 2013

Hej vänner

Ja ni som nu kan läsa detta har fått krångla er igenom någon slags konto i google och vidare lösen mm för att få komma hit. Jag vill bara tacka er för att ni ids och orkar lägga ner den tiden för att kunna fortsätta följa och läsa mina rätt så anspråkslösa och ofta ganska triviala inlägg. Min ambition har ju aldrig varit att hålla en hög profil, eller att alls profilera mig på något område utan det är en ventil såväl som för mig såväl som för er ibland kanske.

Bloggen började ju mest för att hålla er uppdaterade om främst Filippas liv och vardag men givetvis får ni då även en släng av undertecknad och ibland kan det vara nog så underhållande.

Anledningen till att bloggen nu är stängd och privat har ni säkert själva listat ut och det är tråkigt att allt hamnat där det gjort.
Mitt inlägg som speglade mina reflektioner av en av mina absolut tyngsta och mest uppslitande dagar i mitt liv. Ett inlägg som enbart speglade mina reflektioner och ingen annans, det var mina tankar och mina känslor jag tog hänsyn till.

Inlägget har dock lästs av de två som åsyftades och med detta har jag fått en varning av den nämnda kvinnan.
Visst kanske jag borde skämmas som gör ett sådant inlägg, jag tar på mig det, samtidigt är det första gången under dessa år jag någonsin vädrat all ångest och frustration och sammantagen uppgivenhet som slår mig gång på gång. Jag kan bara känna att det var fruktansvärt SKÖNT att för en gångs skull få skriva av sig. Så jag står för varenda ord.
Den som drabbas av allt detta är ett oskyldigt väsen som älskar som bara barn kan, förutsättningslöst och partiskt samtidigt som lojalt och trofast.

Det har rusat många tankar genom min skalle, främst under sista året, och på något sätt är jag själv fruktansvärt imponerad att jag fortfarande står här och slåss.

Men åter ett stort tack till er som vill fortsätta följa. Livet är allt annat än lättrullat just nu i detta läget men... det kommer snart lite glättiga inlägg om meningslösa saker igen =)

Hang in there folks! Och glöm nu inte att fasa ut produkter för att byta ut dem mot Krav eller närproducerat. Becel ska ni plocka bort oxå.

Frid vänner, snart är det JUL!

KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥