03 juli 2012

VÅR egna lya!!!


Så hände det! Det gick otroligt fort och inte alls planerat men så dök det upp en chans. Och otroligt nog så gick det vägen!
Nu har vi vårt egna krypin när vi är hemma, men tro inte att vi inte kommer att vilja bo och sova hos alla er för det! Men skönt att ha eget ändå. Hämta lite möbler hos Ranbrandts så de får lite space, skidorna i mitt egna förråd och inte hos Mirja, långfärdsskridskorna hos mig istället för hos Marie, mina gamla klänningar hos mig istället för hos Svenne, pimpelutrustningen... ja ni vet allt som jag har utspritt hos er alla.

NU kan jag även hämta det fantastiskt vackra skåpet hos Jenny!

Är den inte fin? Vem hjälper att måla, flytta och skuva?

KRAM från en lycklig tant som nu kommer att vara ännu mera i Östersund! Jag bjuder på inflyttningskalas så fort jag fixat - ta med egen stol =)





3 kommentarer:

  1. Välkommen <3

    SvaraRadera
  2. Du får prova att förlänga semestern här lite tror jag!!!!! =)))

    SvaraRadera

Tusen tack för att ni lämnar mej en hälsning! Det är kommentarerna som gör bloggen levande. Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". Fyll sedan i den lilla koden som visas i rutan ♥